21
январь
2016
Информация
Обучение и воспитание осуществляется согласно требованиям ГОСО, «Типовой программы воспитания и обучения детей», программы «Балбөбек»,
«Алғашкы қадам», «Зерек бала», «Біз мектепке барамыз», программы предшкольной подготовки.
С января 2015 года детский сад проводит экспериментальную работу по теме: «Использование инновационных технологий в развитии логического мышления детей дошкольного возраста».
В организации педагогического процесса нашими педагогами используются образовательные технологии, направленные на развитие интеллектуально- познавательных способностей детей. К ним относятся:
● гуманно-личностные технологии - это уважение и любовь к ребёнку, вера в его творческие силы, не принуждая его;
● технология сотрудничества - это демократизм, равенство
● партнёрство педагога и ребёнка;
● технологии свободного воспитания, дающие ребёнку свободу выбора, ребёнок идёт к результату от внутреннего пробуждения, а не от внешнего воздействия;
● инновационные технологии, отличающиеся друг от друга способами, методами и средствами, которые выберут воспитатели для реализации нововведения и получения положительного результата;
● здоровьесберегающие технологии.
В детском саду имеются: физкультурный и музыкальный залы, методический кабинет, медицинский кабинет, кабинеты казахского языка и самопознания.
Оқыту мен тәрбиелеу Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сай, «Тәрбиелеу мен оқытудың типтік бағдарламасына», «Балбөбек бағдарламасына», Алғашқы қадам», «Зерек бала», «Біз мектепке барамыз» 5-6 жастағы балаларға арналған
даярлық бағдарламасына сай жүргізіледі.
2015 жылдың қаңтар айынан балабақшада «Мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық ойлау қабілетін дамытуда инновациялық технологияларды қолдану» тақырыбы бойынша эксперименттік жұмыс жүргізіледі.
Балабақшаның педагогтары педагогикалық үрдісте балалардың танымдық ой өрісін дамытуға бағытталған білім технологияларын қолданады:
• тұлғалық ізгілік технологиясы – баланы жеке тұлға ретінде құрметтеу, оның шығармашылық күшіне сену;
• ынтымақтасытқ технологиясы – демократиялық принцип, теңділік;
• педагог пен баланың серіктестігі;
• еркін тәрбиелеу технологиясы – балаға таңдау еркіндігін беру мүмкіндігі, бала нәтижеге сыртқы күшпен емес өзінің ішкі талабымен жетеді;
• инновациялық технологиялар – бір бірінен әдіс тәсілдері арқылы айырмашылығы бар;
• денсаулық сақтау технологиялары.
Балабақшада дене шынықтыру залы,музыка залы, әдіскер бөлмесі, медбике бөлмесі, оқшаулану бөлмесі, қазақ тілі, өзін –өзі тану кабинеттері бар.
«Алғашкы қадам», «Зерек бала», «Біз мектепке барамыз», программы предшкольной подготовки.
С января 2015 года детский сад проводит экспериментальную работу по теме: «Использование инновационных технологий в развитии логического мышления детей дошкольного возраста».
В организации педагогического процесса нашими педагогами используются образовательные технологии, направленные на развитие интеллектуально- познавательных способностей детей. К ним относятся:
● гуманно-личностные технологии - это уважение и любовь к ребёнку, вера в его творческие силы, не принуждая его;
● технология сотрудничества - это демократизм, равенство
● партнёрство педагога и ребёнка;
● технологии свободного воспитания, дающие ребёнку свободу выбора, ребёнок идёт к результату от внутреннего пробуждения, а не от внешнего воздействия;
● инновационные технологии, отличающиеся друг от друга способами, методами и средствами, которые выберут воспитатели для реализации нововведения и получения положительного результата;
● здоровьесберегающие технологии.
В детском саду имеются: физкультурный и музыкальный залы, методический кабинет, медицинский кабинет, кабинеты казахского языка и самопознания.
Оқыту мен тәрбиелеу Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сай, «Тәрбиелеу мен оқытудың типтік бағдарламасына», «Балбөбек бағдарламасына», Алғашқы қадам», «Зерек бала», «Біз мектепке барамыз» 5-6 жастағы балаларға арналған
даярлық бағдарламасына сай жүргізіледі.
2015 жылдың қаңтар айынан балабақшада «Мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық ойлау қабілетін дамытуда инновациялық технологияларды қолдану» тақырыбы бойынша эксперименттік жұмыс жүргізіледі.
Балабақшаның педагогтары педагогикалық үрдісте балалардың танымдық ой өрісін дамытуға бағытталған білім технологияларын қолданады:
• тұлғалық ізгілік технологиясы – баланы жеке тұлға ретінде құрметтеу, оның шығармашылық күшіне сену;
• ынтымақтасытқ технологиясы – демократиялық принцип, теңділік;
• педагог пен баланың серіктестігі;
• еркін тәрбиелеу технологиясы – балаға таңдау еркіндігін беру мүмкіндігі, бала нәтижеге сыртқы күшпен емес өзінің ішкі талабымен жетеді;
• инновациялық технологиялар – бір бірінен әдіс тәсілдері арқылы айырмашылығы бар;
• денсаулық сақтау технологиялары.
Балабақшада дене шынықтыру залы,музыка залы, әдіскер бөлмесі, медбике бөлмесі, оқшаулану бөлмесі, қазақ тілі, өзін –өзі тану кабинеттері бар.